1. Konu altına saçma sapan yorum yazan kullanıcılar uyarılmaksızın bir daha üye olamayacak şekilde banlanırlar. Lütfen emeğe saygı gösterip konu altına alakalı mesajlar veya teşekkür mesajları yazalım.
  1. asii_ay

    asii_ay Tecrübeli Üye FFOX Üye

    147
    136
    43
    En Populer Arkadaslık Scriptlerinden Birisi olan Skadate Nin Son Versıonunu Paylasıorum. Arkadaslar Nette bir Cok yerde var ama en Stabil Saglam olanı + Tr dil Dosyası ile birlikte. Kurulum + Dil Dosyası için 300 Tl Fiyat Cekenlere Kapak.
    SCREENSHOT:
    bubbles.jpg
    DEMO : click / tıkla

    Download Link: tıkla / click Link Durumu: ✓ Aktif
    Download Link2: tıkla / click Link Durumu: ✓ Aktif

    Edit: TR dil dosyası alttaki download kısmındadır.

    K.adı : admin
    Şifre: admin

    Dil Dosyası rar pass: gencliginadresi.net
     

    :

    • tr.xml.rar
      Dosya Boyutu:
      80.7 KB
      Görüntüleme:
      374
    • Beğeni Beğeni x 11
    Last edited by a moderator: May 30, 2015
    Yüklüyor...
  2. cratm

    cratm Ffox Lover

    2,054
    1,234
    177
    Ellerine sağlık hocam
     
    • Beğeni Beğeni x 1
    Last edited: Şub 10, 2016
  3. asii_ay

    asii_ay Tecrübeli Üye FFOX Üye

    147
    136
    43
    :D Anında Goruntu Yaptın Kardesim. Konu acarken shifte mi Degdim TAB' a mı dokundum. upload bitmeden bi ısıklar yandı bi fişekler patladı Klavyede Konu acıldı... ama duzelttim simdi...
     
    • Beğeni Beğeni x 1
  4. Mesut Er

    Mesut Er
    Staff Member

    1,103
    632
    510
    Bu download sitesi ruslarinmidir nedir indirmek icin para istiyorlar... Daha saglikli bir yere yükleyebilirmisin sunu indirelim?
     
  5. cratm

    cratm Ffox Lover

    2,054
    1,234
    177
    Yok hocam letitbit biraz uyuz fazla kullanmadıysan indirmesi zor gibi. Başka yere yüklüyorum şimdi.
     
    • Beğeni Beğeni x 1
  6. cratm

    cratm Ffox Lover

    2,054
    1,234
    177
    Link 2 eklenmiştir.
     
    • Beğeni Beğeni x 1
  7. Cüneyt Uğur

    Cüneyt Uğur Novelour Üyesi FFOX Üye

    77
    28
    18
    Teşekürler şimdiindiriyorum deniycem hemen :))
     
  8. albatros

    albatros Tecrübeli Üye FFOX Üye

    288
    98
    28
    Güzelmiş Emeğe Sağlık Hocam
     
  9. Cüneyt Uğur

    Cüneyt Uğur Novelour Üyesi FFOX Üye

    77
    28
    18
    Kurulum başarılı geçti + dil dosyasını aktardım yanılz bir iki sorun çıktı demodaki gibi Hakkızmıda siteadı.com/about_us.php Kullanım Şartları / terms.php ve bir kaç linki daha not found hatası veriyo admin panelin altını üstüne getirdim bulamadım yardımcı olurmusunuz acaba
     
  10. webstyle

    webstyle Tecrübeli Üye FFOX Üye

    89
    139
    33
    eyvallah hocam
     
  11. kuty34

    kuty34 Yeni Üye FFOX Üye

    2
    0
    1
    Muhteşem kapak olmuş. Teşekkürler.
     
  12. albatros

    albatros Tecrübeli Üye FFOX Üye

    288
    98
    28
    /public_html/layout/themes içinde tüm temalar mevcut ordan gerekenleri yapabilirsin arkadaşım.
     
  13. yusuf

    yusuf Yeni Üye FFOX Üye

    15
    16
    3
    sorun mu var acaba demonuza facebook la bağlandım fakat bilgilermi düzenle sayfasını doldurduğum halde o sayfadan başka yere giremedim linkler geçersiz kılınıyor.
     
  14. yusuf

    yusuf Yeni Üye FFOX Üye

    15
    16
    3
    Teşekkürler Kurulum Tamamlandı Scriptte Sorun Göremedim Fakat..
    Admin Panelini Nasıl Türkçe Yapcaz?
    normal site tam türkçe oldu ama admin paneli full ingilizce
     
  15. albatros

    albatros Tecrübeli Üye FFOX Üye

    288
    98
    28
    Admin paneli için manuel uğraşmalısın ben sitemde manuel uğraşmaya başladım ama daha henüz tam iişleme alamadım bu nasıl olur dersen php dosyalarından gerçekleştirmek gerekir admin içi dosyalarından.Umarım en kısa zamanda buna bi çare bulunur.

    Saygılar
     
    • Beğeni Beğeni x 2

Sayfayı Paylaş